fredag 15 april 2011

Känns lite.. Bittersweet att imorn är min "sista" dag i Halmstad på 3 veckor. Sen blir de Växjö med Sandra fram till torsdag sen ska det firas påsk och mysas ordentligt!  Sen efter det kör jag eget race i växjö! Men jag kommer sakna mina kollegor ordentligt mycket och det värsta är att vara ifrån johan skrållan och Sudden, att inte få sova i sin egna säng och leva mer eller mindre i en resväska. Men om man ska se på de positiva så tror jag att detta är en grym erfarenhet. Och jag tror att jag kommer ha fullt upp den mesta av tiden. Och tänk vad mysigt att umgås med familjen lite mer än vanligt:) och så mysigt man kommer känna när man väl kommer till Halmstad igen :) det blir bra det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!