fredag 8 april 2011

JC Grand samarkand Växjö!






Nu kan jag äntligen berätta den roliga nyheten jag pratade om igår!

Jag och Johanna, min kära kollega, ska nämligen upp till växjö efter påsk, bo på hotell och hjälpa till att öppna en ny JC butik på Grand Sammarkand! Vi ska inreda hela butiken och efter det ska jag jobba kvar ett tag för att lära upp dom nya säljarna, men då tänker jag flytta hema till älmhult och bo hos mami och papi, hotel själv? knappast.

Jag Ska lära dom aaaallt jag kan ;)

Alla jeans, att sy dom, vad de finns för modeller och annat bra vetande. Kassan såklart! Hela kollektionen! ( som jag kan utantill ofrivilligt för jag har ett jäkla minne ;) ) sen ska jag lära dom vad JC står för! Och sen ska jag bara stötta dom inför öppningen. Det kommer bli en grrrrym invigning. Hoppas ni kommer ;)


Kommer bli spännande att göra något nytt, men samtidigt väldigt roligt med ett sånt förtroende!

Ska också bli spännande att bo hemma, ska crasha lillbrorsans rum och hänga med han och hans kompisar när dom spelar tv-spel. vad tror ni om de :P

Men jag komemr såklart sakna Johan, skrållan och Sudden. Men det blir mysigt när man väl kommer hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!