onsdag 27 april 2011

Jaha. Då sitter man här igen. Jag och öresundståget. Tuggummifläckarna är kvar, killen som inte kan sluta snacka sitter här, damen som pillar med sin apelsin så de luktar i hela tåget är här. Turisterna har hittat till även detta tåg.  Viktignissarna i kostym sitter och diskuterar jobb som aldrig förr, backpackern är också här. Det enda som är olikt är utsikten. Har nog aldrig åkt tåg från Växjö förr så de ska bli spännande:) utsikten från Halmstad-Göteborg kan jag utan och innan. 
Men jag gillar att åka tåg. Det är skönt på något sätt. Och denna resan är ju nästan hälften så lång som Halmstad-Göteborg. 

På bilden får ni en liten sneakpeak från vår urgrymma butik son öppnar imorn. Jag är ganska nervös faktiskt. Men jag vet också att vi kommer slå alla i vad entré och invigning heter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!