tisdag 5 april 2011

Hår-inspiration Lauren Conrad





Nu har jag länge kännt att mitt hår börjar bli lite tråkigt.

Så idag blev det lite slingor och toning. Inspireraddes av (såklart) laurens blondette svall. en blandning av kalla isblonda och mustiga mörka toner.

det är riktigt snyggt! Och utväxten syns inte lika tydligt när den väl kommer eftersom det är så många olika nyanser på slingorna.

Första la jag några paket med slingor ganska tydliga slingor. för er som förstår blandade jag en 7/0, 7/73 och 9/1 mest för att jag inte hade någon 8:a :)

sen la jag en toning på resten av håret med en 11/2 och en 12/8 med lite lite silver i. Kallt ska de vara!


Åh vad jag älskar att vara frisör och kunna fixa håret när man vill! Och kunan göra om det om man vill! slippa boka tid, slippa betala massa onödigt dyra pengar. Love IT!


Här nedan är bilden före:

Slingat med blekning i botten rätt länge nu.

Och här nedanför är efter bilderna:

Massa slingor i olika nyanser. Älskar de isiga kalla mot det lite mörkare!

Blev riktigt nöjd!



Vad tycks?

Jag tycker tyvärr inte att färgen får rättvisa i bilder. Men jag vill helst inte gå utanför dörrn och ta foto för att få dags ljus. så ni får nöja er med det här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!