tisdag 26 april 2011

Goood Morning!





Jag har inte fått överdrivet mycket färg men tänk att lite kan göra så mycket. man känner att man kan sminka sig mindre och att man ser piggare ut. Det finns inget negativt med solen!


Upp with the tupp som man säger på engelska..

Sitter och dricker mitt goda goda kaffe som jag förmodligen kommer sakna...

Känner mig lite som bilderna nu. Matilda Lite överallt och ingenstans. Samtidigt känns det som att jag inte har tid att träffa och höra av mig till folk. Men hoppas ni förstår kära vänner!


Om ca 45 minuter kommer Sandra och hämtar mig, och denn gången är Johanna med. Det blir hotel inatt men Johanna. Kommer bli gaaalet! ;)

Sen blir det hemflytt till Älmhult. ska mysa med familjen, få dom att inse huuur mycket dom sakna att ha mig i huset vaarje dag, varje minut på dygnet ;)

Jag ska gå lång promenader med Johanna och tjabba massa skit:) Kanske kan låna malte också?

Sen ska jag kolla fotboll på älmekulla!

Gå promenader med mamma, hon ska få ta över min easytone som dödar mina fötter.

Filmkvällar med Luccesmucke

Men framför allt ska jag jobba :)

Och jag vet att jag sagt det förut och jag säger det igen. på torsdag är det invigning av 12 butiker. NI måste komma! Blir gryyymt.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!