torsdag 7 april 2011

Bloggtråk

Fy fasen vilken sämsta uppdatering någonsin de senaste dagarna, men! Ibland hinner man bara inte. och det är väl skönt att inse att man faktiskt har ett liv:) och ett liv där jag inte måste blogga för att få lön;)
Men sen är de himla svårt att blogga när man jobbar. Ingår liksom inte i arbetsuppgifterna. Men jag ska kolla med Sandra imorn för säkerhetsskull så jag inte missat de;)

I helgen blir de jobb-utgång med respektive! eller, jag, Johanna, johan och Niclas:) tror lovisafisa ska med;)
Kommer bli grymt kul:) och nästa torsdag är det utbildning i Malmö. Då får jag äntligen träffa issa igen!
Fick dessutom en riktigt rolig nyhet idag:D men det är inte hundra planerat än så jag får nog vara tyst lite till, tråkigt om de inte blir av om jag skrivit massa här;) skulle vara så typiskt!

Imorn är det iaf fredag! Och hur jävla gött är inte de?


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!