lördag 26 mars 2011

(Utanför den omtalade tortyrkammaren! Ser ni nallen som sitter på verandan med en spritflaska? )Obehagligt eller vad?
Ni har säkert alla läst på Aftonbladet/Kvällspostenatt en tortyrkammare har hittats i ett gammalt övergivet torp en liten bit utanför Halmstad. Jag hörde faktiskt talas om detta innan det hamnade i tidningen;) men nyfiken som jag och johan är var vi ju tvungna att åka dit och ta en titt. Och lika äckligt som det ser ut på bilden var det. Man får verkligen en obehaglig känsla, dessutom när man ser avspärrningarna. Fönsterrutor var krossade och dörrar stod på glänt. Jag bara rös! När vi skulle köra och vända kommer en röd BMW och stannar oss, ut kliver på personer ut som berättar att dom är från Kvällsposten och vill ställa lite frågor. Dom ville till och med ha med oss på bild haha. Men det tackar vi nej till direkt. Inget ställe man vill bli kopplad till. Kan dock se rubriken framför mig " Halmstadbor upprörda efter avslöjande om tortyrkammare! - man tror inte sånt här händer när en, säger Matilda 22 från Halmstad" 
Nej usch man ska inte skämta om såna här hemskheter, men samtidigt vet  man ju faktiskt inte om det skett något brott, kan ju faktiskt vara människor som njuter av sånt.
Hur som helst är det helt sjukt och jag hoppas man får en förklaring till slut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!