söndag 27 mars 2011

Tetralysal



Minns ni när jag började äta Tetralysal? ett läkemedel mot Akne.

Nu har jag slutat! Skulle egentligen äta det i 6 månader men mina problem försvann efter bara 2-3. Vilket var himla skönt, och blev dessutom lite billigare..

Jag har tyvärr ingen bild som visar hur min hy såg ut innan, såklart. För alla bilder där min hy såg förjävlig ut raderades illa kvickt!

Men jag ser stor skillnad på mig själv nu och jag behöver absolut inte så mycket smink som tidigare och känner att jag ser bra ut ändå:)

Tidigare kunde jag knappt gå utanför dörren utean smink. skitjobbigt!

Har inte alls känt några biverkningar faktiskt. Men det är ju olika från person till person.

Samma sak gäller hur fort det verkar, min hy tog upp medicinen snabbt medan andra kanske måste köra 6 månader och kanske mer. Men jag kan starkt rekomendera denna medicin. Och om Du har såna problem som jag hade tycker jag absolut du ska ringa en doktor och be om en tid. Och Dra på som fan, i sverige måste man ju nästan övertala sin läkare att man har ett problem som man mår riktigt dåligt av. För det är hemskt att inte trivas med sig själv och skämmas för sitt utseende pga några jäkla finnar!

Fin Hy åt Folket!

En Osminkad Matilda. Det ni!


2 kommentarer:

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!