tisdag 8 mars 2011

Ny gammal tatuering

Hittade ingen bra före-bild på min tatuering, men här ser man den hyfsat bra ändå,
Här är efter-bilden. Mer färg och lite prickar och stjärnor, jag vill ha det så old school som möjligt och då ingår faktiskt prickar och stjärnor haha :)
Det är min absolut finaste tatuering jag har eftersom det är min lilla familje-tatuering :D
Färgerna har fortfarande inte rätt färg eftersom den läker, men det blir bra till slut :D
Och Lollo ( tatueran) är så snäll så jag behövde knappt betala.


Idag är jag ledig igen, ska in till stan nu vid 12:00 och luncha med min chef ;)
Hon ska åka iväg i nästan 2 veckor och eftersom vi inte hinner jobba tillsammans innan dess så ville hon mysa lite med mig över en lunch :)
Efter det ska här bakas! Det blir Pizza bullar. Johans Grabbar grus ska hit på lördag och se på fotboll/hockey/melo och då ville dom beställa pizzabullar eftersom dom tyckte dom var så goda sist så då får man ju ställa upp när dom är så söta :)

Kör på mina balla leopardbrallor idag, skiiitsköna!
Jag sa så här till johan igår: Det här är såna byxor våra ungar kommer titta på om 20 år och undra hur man nånsin kunde tycka att det var snyggt? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!