onsdag 9 mars 2011

Man se verkligen på mig när jag håller på att bli sjuk. Ögonen bara blänker och kinderna är helt rosiga pga att värmefrossan. Så fort jag kommit hem ska jag tappa upp världens varmaste skönaste bad, sätta på sex and The city ( ja jag har börjat om från början ( där dom till och med pratar rakt in i kameran) ( ja Eva man får ha parantes i parantesen) ) 
Och sen ska jag bara Tina upp. Är inte ens sugen på mina pizza bullar som jag har med mig till jobbet.. Då är de illa...

Men först inom apoteket och köpa den tyska mirakel medicinen som jag är sist jag började känna mig sjuk, dan efter var jag pigg igen. Jag lovar! Världens bästa piller! 

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha mirakelpiller! Vad är det för några? :)

    SvaraRadera
  2. Haha good to know. Åh vad härligt det låter att kötta igenom alla sex and the city från början!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!