måndag 14 mars 2011

laurenconrad.com

Kolla in hennes underbara hemsida!
Som jag säkert nämnt 100 gånger inspireras jag så mycket av denna tjejen! I hennes stil och i allt hon gör. Idag blev det hår-inspiration. Sen jag slutade jobba som frisör på heltid har man tappat suget lite med sitt hår och låter det mest vara, eller slänger upp de i en tofs. Men man känner ju sig så mycket finare om man har fixat håret lite granna. Och dett är ju knappast någon avancerad frisyr!

Här är före-bilden. Yvigt och frissigt!

Efteråt snurrade jag sidorna bakåt lite slarvigt och fäste upp med hårnålar.

drog ner lite slingor så det inte blev så bal-aktigt. Det är mycket finare när de ser lite "slarvigt" ut :)
Håret som blev kvar fäste jag bara upp lite här och där med nålar. Sprayade massa, lät det torka och sedan rev runt lite i huvudet så det inte blev så stelt.

Gick på 5 minuter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!