tisdag 29 mars 2011

Jeansbibeln med ELLE och Café!




Efter min luch var jag inom jobbet och hämtade ut dess två tidningarna Elle och café. Vi delar nämligen ut dom till alla våra kunder som köper Jeans, inte dumt alls! Dessutom får man en rabattkupong på 100 kr / Jeans!

och det bästa med tidningen är ju att Man gå en jeansbibel till! den kommer jag att spara för all framtid. Där får man massa inspiration, tips och Ideér, hur bra?

Och för er som inte tänkt köpa tidningen eller inte hinner inom JC innan dom tar slut får ni en liten tjuvtitt av mig här ;)


Det börjar ju bra på kill-delen...;)

Kommer Jeans-skjortor nånsin bli omodernt? farmor och farfar har nämligen en bild på Min pappa och hans bröder ( har ingen aning om hur gamla dom är, men det var ett bra tag sen.. ) men där har alla jeansskjorta i alla dess tvättar ;)
Så hett!!
När kill-delen tar slut vänder man uppochner på tidningen och vips så hamnar man på tjej-delen!

japp, utsvängda jeans på verkligen på g.. jag vill inte!
Älskade jeansshorts!

Jag måste skaffa en Jeansväst! ( mamma finns de någon gammal på vinden?)
Vår kära Peter Lindh :)
Undrar hur man gör för att få den här brudens jobb, mitt drömjobb ju...
Jeans jeans och ännu fler jeans!

3 kommentarer:

  1. det kortet är från när farmor fyllde 50 år ( nästan som jag är) o de fyllde hon 1990 så kortet är 21 år gammalt :) ja jag tror att det finns en väst på vinden :) men den är nog inspirerad av motorcykeln Suzuki

    SvaraRadera
  2. se där ja! Till och med jag levde ju ;)
    zuzuki inspirerad?? är det en pappa väst då?

    SvaraRadera
  3. nej de e en Jimmy väst där finns påsydda märken med suzuki o volvo :) men de går ju att ta bort, sliten lee-väst nog i din storlek ;)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!