tisdag 22 mars 2011

Helgen som gått

Var ju som sagt i Småland och hälsade på i helgen! Tog massa kort
Men min kamera har ballat ur igen och de fanns inga kort kvar på minneskortet när jag skulle föra över idag, irriterande när man en gång haft den inlämnat och fått tillbaka den utan lagning för att dom inte hittat några fel...men jag ger
Mig inte!

Men helgen var mysig ändå. Hann träffa riktigt mycket folk med! Alltid lika svårt att få ihop tiden så man kan träffa alla. I fredags var hela familjen hemma, till och med Rebecca:) på lördag blev det klippning för fullt sen en lunch med Korzonek som sedan våldgästades av david, Ola, Marcus och Åberg :) efter det åkte jag till Anders och Cicci för att äntligen få mysa med lilla Albin! Man ville inte riktigt släppa taget men till slut var jag tvungen att åka för jag skulle hem och klippa lucce:) tog massa
Massa fina kort på Albin som tyvärr också försvann upp i rök:( men sen blev de käk hos mot och far och sedan mötte jag upp Emma och tog några glas hos Åberg med resten av grabbarna grus.
På söndagen var de klippning som gällde! Farmor och farfar stod på kö:) blev såklart lite fika och skitsnack också:)

Alltid mysigt att åka hem, alltid jobbigt att åka ifrån igen. Men jag uppskattar de mer nu när det blir så sällan som det blir, då jag jobbar lördagar. Men inte
Länge till Budapest nu! Och då blir de familje-mys-weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!