onsdag 9 mars 2011

Gwen Stefani - Hollaback girl Official Music Video



Denna musikvideon gick nyss på MTV. Den får mig att tänka så mycket på Gothia Cup när vi var där för flera flera år sen med F16 haha. Vi lyssnade på denna låten heeeeela vägen till Göteborg jag, eva, rebecca och johanna. Vi tyckte de var så jäkla roligt när dom sjöng the shit is bananas b-an-ana-naaaa. osv haha. Humorn var på topp på den gamla goda tiden!

Fast det bästa med hela Gothia resan var när vi kom hem till Älmekulla och jag såg min lillebror sprang runt bussen och väntade på att dörrarna skulle öppnas och slängde sig i famnen på mig när jag klev av bussen ( åhh...) Ingen fick sånt fint motagande som jag, och då hade vi bara varit iväg en vecka! Dessutom visade mamma att han hade haft nedräkning på allmenackan i köket så han hade koll på hur länge jag varit iväg och hur länge det var tills jag kom hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!