måndag 28 mars 2011

Good morning!

Good Morning Sunshines!


Idag vaknade jag av ett jävla bankande. Tänkte att nu är det nog våra kära grannar igen som genomfört en möblering och ska nu hänga upp nya tavlor, med en jävla beslutsångest, Men nej!

Det var tydligen så att alla våra fönster ska målas om, så därför bankas det och slipas för fullt, trodde nästan det var folk inne i lägenhet sånt jäkla liv som det var...

Och Sudden satt såklart i fönstret och tittade ner på dom som jobbade haha ;)

skönt att man har en walk in closet dagar som dom här som man kan springa in och gömma sig i när det står en gubbe vid varje fönster...


Ídag blir en mysig ledig dag, eller hela veckan blir mysig, ledighet, jobba och sen Budapest! Tänk vad tiden går fort, inte så jäkla längesen jag satt upp min nedräknare som startade på 45 dagar :)

Idag ska jag inte till stan för att Möta upp Elvira på en liten lunchdate, har inte hunnit sitta ner och prata med henne sen hon kom hem från thailand så hon har en del att berätta för mig såklart! Ska bli myyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!