fredag 11 mars 2011

God Morgon!




God morgon!
lite bättre väder idag trots stormen inatt. Inget ösregn i alla fall!
Sitter nu och pimplar min andre Latte, måste sluta dricka så mycket mjölk, tror nämligen jag har s.k mjölkmage. Igår när jag gick och la mig såg jag bokstavligt talat gravid ut och i morse är magen platt igen och jag kan liksom inte ens trycka ut magen till den storleken den var igår. märklisch.
Börjar 12:00 idag och hoppas det är lite mer folk på stan idag. Igår var de ju helt dött, förmodligen p.g.a vädret :)
Vid 17:00 kommer Johan och hämtar mig och då ska vi åka och handla ännu en omgång ingredienser till pizzabullar, måste ju göra tillräckligt till grabbarna tills på lördag :)
Sen ska vi bara myyyyysa!
Nästa helg ska vi till småland dessutom! Blir inte så ofta nu för tiden eftersom jag jobbar alla (!) lördagar. Men jag fick ledigt nästa, så jäkla gött!
fast jag hade velat åka hem redan denna helgen, saknar alla så mycket nu!
Och dessutom vill jag mysa med Anders Och Ciccis lilla gosse, som jag ännu itne vet namnet på?
ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!