tisdag 29 mars 2011

Frans-förlängning? Lösögonfransar?

Något jag verkligen hatar är att köpa mascara! Och min är såklart slut, Jag tycker aldrig man blir riktigt nöjd med en mascara och jag har prövat en massa. Helst hade jag velat slippa mascara men samtidigt är det det enda ögon-sminket jag använder så jag skulle nog se lite trött ut annars..

Och frans-förlängning vägrar jag göra! Gjorde det en gång på jobbet och för det första höll det i typ 2 dar och dessutom tappade jag såå många egna. Aldrig igen! Och Lösögonfransar vet jag inte om jag pallar med varje morgon, förmodligen lika dåligt för ögonen som förlängning. Så What to do? får väl gå in och be om hjälp någonstans, brukar bli bästa resultatet när det gäller smink, hudvård och hårvård.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!