torsdag 17 mars 2011

Blogga eller inte blogga, det är frågan!

Har dom senaste dagarna funderat starkt på att sluta blogga, eller åtminstone inte vara så aktiv som jag är nu. Känner att det tar mer tid än vad den ger, vet liksom aldrig om någon tycker det man skriver är intressant eller till någon nytta:)
Men idag fick jag ett väldigt fint sms från en gammal vän som gjorde att jag vände och känner att, jo det är kanske värt tiden:) jag ska nog fortsätta trots allt :)
Tror jag... haha
Jaja velhöna som jag är så får vi se helt enkelt :)

3 kommentarer:

  1. Mattson! Jag läser din blogg varje dag och tycker det är jättekul. LÄGG INTE AV! nu lyssnar du på mig. sådeså..
    PUSS och massa kramar. Frida

    SvaraRadera
  2. Åh vad söt du är! Att inte du bloggar så jag har något och läsa om Malmö då ;) Pusspå dig!!

    SvaraRadera
  3. jag har ju bloggat en gång i tiden. har funderat på att börja igen.. vi får se :) men fortsätt i alla fall :)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!