onsdag 2 mars 2011

Black boots


Tyckte inte riktigt att mina boots fick någon rättvis bild nedanför, dom såg mer ut som klumpar på fötterna, men dom är ju så fina! Så här kommer en bättre och mer rättvis bild!
Jag kan bli så arg på mig själv, dessa skorna har nu stått i garderoben i minst ett halvår.. utan att blivit använda, inte okej. Dom är ju jätte fina?
Men ibland är det så, man kommer på att ett klädesplagg är fint. Eller så kan det vara så att man sett någon annan med liknande plagg som lyckas använda de på ett sätt man själv inte tänkt på:)
Och jag är sån som lätt kan komma på outfits ( Gjorde 8 outfits till modevinsningen bl.a.) till dockorna på jobbet och dom blir fina och säljer som tusan och jag får alltid massa beröm.
Men när det kommer till mig själv, helt stopp!
Men för att hitta inspirationen igen kan man alltid söka efter den, och var söker man bäst om inte Google ;)
Har man bestämt sig för ett klädesplagg, som i mitt fall bootsen, så söker man på det och får fram massa alternativ. Kanon bra!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!