söndag 13 februari 2011

Som i en film..

När jag kom hem från jobbet igår var det här vad jag möttes av!
Rosenblad utspridda över hela badrummet, Massa levande ljus i varje hörn, Vin och chips, och en film på G.

Sååå romantiskt! Tror ni jag hade tårar i ögonen?


Johan berättade ju att han hade sett en present som fått honom att tänka på mig direkt. Och för er som inte vet så älskar jag att bada badkar, jag gör det minst varannan dag, och gärna med massa badkulor, badskumm, hårinpackningar och ansiktsmaskar. Allt som är lite sådär lyxigt :)
Så Johan hade beställt hem något typ av pulver som man hällde i vattnet som bildade små Gele-klumpar. Ni har säkert trampat på en manet någon gång? ungefär så kändes det! Hela badkaret var fullt! Och vattnet var blått eftersom det var lavendel i, och det doftade underbart! Det skulle vara bra för huden och samtidigt mjuka upp leder och muskler. Och vad Len jag blev!

Jag ska leta upp detta på Internet och ge en bättre beskrivning om hur det fungerar, men jag kan i alla fall säga att det var de konstigaste men samtidigt det skönaste bad jag tagit, sån känsla! Man blev som en liten zoombie. Man kunde inte sluta leka och mosa med dom små gele klumparna.

Rödvin såklart ;)
Hela badet var fullt med såna här små geleklumpar, Och det var så skönt! Helt obeskrivligt konstigt, varenda liten rörelse satt igång små vågor som belv som massage typ.

Jag efter badet helt rödögd, Låg i över 2 h, fattar ni? Jag var så sjukt avslappnad så jag kände mig som en stor deg. Men Mjuk som en baby-rumpa!

Efter det blev det mys i soffan..
.. Med Ost,Vin, Kex och massa annat smått och gott!

Kärlek!
Tack världens finaste för det finaste Alla-Hjärtans-dag-firande Hitills!


Love You!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!