söndag 27 februari 2011

Sämst uppdatering Ever

Jag har väl inte varit världens bästa bloggare denna helg. Men jag har haft alldeles för mycket roligt som tagit upp min tid! Igår åkte vi till Malmö för lite kompishäng, god mat ,dricka och bowling. Kanon mysigt!
(Så jäkla mysigt att träffa Frida och Edvin igen efter så lång tid! )
Sen blev det hamburgare och lite svensk-maffia-dokumentär hemma i Reebs soffa till 03:30 snåret;) idag har vi mest myst på stan, frukost på Waynes Coffe och sen lite mingel inne på entré! Men vi var väl något sega efter gårdagen så nu är vi på G hem. Tyvärr är
Min kamera inlämnad så tyvärr blev de inga pics!
Men det som är bra med denna helgen är att jag börjar få en bättre bild av Malmö. Ska erkänna att första gångerna jag var i Malmö och hälsade på syrran var en regnig oktober kväll och det kändes som hon flyttat utomlands. Jag ville bara ta med henne men till trygg fina mysiga Halmstad! Men dom senare gångerna jag varit där har det bara blivit mysigare och jag gillar Malmö mer och mer, Malmö tar in på mig ;)

Idag ska jag inte göra något annat än bada badkar ( as usually) och mysa i soffan framför någon skräckis med choklad och munkar ( fick med mig 10 st hem från Malmö )
Imorn har jag ytterligare en skön dag framför mig då jag bara ska mysa omkring hemma och fixa lite i lägenheten! Ska vän ta en lång promenad till revisorn med som finns halvvägs ut till Tylösand, men vi hoppas på bra väder helt enkelt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!