onsdag 16 februari 2011

På tisdag ska jag få finbesök av Mor min! Och dessutom fick jag höra att min lillebror också kommer och hälsar på!:):)  de är så mysigt med familjebesök!  I mina ögon är min lillebror fortfarande  lika gammal som på bilden ovan men han fyller trots allt 17 i år... Och sist vi pratade om detta kom vi fram till att de bara är han som blir äldre nu för tiden känns de som, jag har varit lika gammal i 3 är nu så De känns som att Lucas hinner ikapp mig haha . Men vi har alltid Haft roligt ihop!  

Imorn är jag ledig men ändå inte för jag ska ringa och fixa med bokslut på företaget, även om jag inte jobbar med det längre så innebär de jobb.. Men skönt att jobba från soffan i mjukisar i alla fall ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!