måndag 14 februari 2011

Nedräkning

Har ni sett vilken fiffig finess jag har skaffat på min blogg?
Nedräkning!
Både till Budapest och Turkiet. Det kanske ser ut att vara väldigt många dagar, men jag vet att dom går fort. kändes inte så längesen sen julafton var, men snart har det gått 2 månader. Så som sagt dagarna går fort!
Sökte efter lite bilder på Budapest och jag blev riktigt förvånad! Så vackert det är?
Samma sak gällde Warszava. Man blir förvånad över hur fint det var där också. Mycket finare än både Stockholm och Göteborg. Tillsammans!
Mycket renare och mycket finare byggnader.
Och Budapest verkar vara lika fint! Kolla bara in Kejsarens "Hus"
(tror att det är hans)
Dessutom ska vårat hotell ligga precis vid Donau...
Jag längtar!
Turkiet har jag varit i ett antal gånger och jag vet hur fint det är där, men det var 6 år sen sen sist och jag vet hur mycket där förändras och byggs på ett år, så frågan är hur mycket man kommer att känna igen ändå :)
Helt underbart ska det bli i alla fall!

Tror ni man vågar plinga på ? ;9
Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!