söndag 20 februari 2011

Mys-Middag Hos Sandra!

I fredags blev det som sagt middag hos min chef Sandra tillsammans med mina kära kollegor Niclas och johanna! Och våra respektive såklart. Från det att vi kom dit ( 7 nånting..) Tills dess att vi åkte hem ( 02:00...) så satt vi och pratade och pratade och pratade, om allt mellan jord och himmel, och skrattade och åt jätte god mat med fläskfile och potatis och grönsaker i ugnen. Till efterrätt fick vi Kladdkaka med grädde! Mums!
Det är så skönt med kollegor/chefer som man kan umgås med utanför jobbet! Vi sa att vi absolut inte skulle sitta och prata jobb hela kvällen men.. de blev snack om knäppa kunder och andra situationer, men roligt var det i alla fall! :)
Det hoppas jag vi gör om väldigt snart!
Sandra och Johan!
Pernilla!

( Kom precis på att jag itne fick någon bild på Johanna, men hon var också med! :)

Häng och mys i Soffan efter en gooood middag!


Niclas kände sig som hemma och tog morrontofflorna !



Tjejsnack i soffan!
Nicke spänner sig ;)


Så här såg jag ut då, lika rolig som vanligt och matchade svart med.. svart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!