fredag 18 februari 2011

Musiktips!?

Inte okej att vakna tidigare på sin sovmorogn än man brukar vakna när man börjar tidigt, det går liksom inte ihop sig. Men ganska skönt att sitta en längre stund och käka frukost och bara mysa!
Sitter och försöker få hem lite skön musik. Men jag är sämst på att hitta låtar, vet precis vad jag är ute efter och vad jag är sugen på att lyssna men jag vet aldrig vad jag ska söka på liksom, får väl google musiktips ;)
Och jag ör nog en av dom endaste i världen som fortfarande inte har spotify....
Har några härliga dagar framför mig,
Idag blir det jobb 12-17 och sen middag hos sandra
Imorn jobba mellan 09:45 - 16:15 sen blir de däcka i soffan med ett glas vin,
sen har jag en mysig lediga söndag med min kära sambo framför mig!
måndag kommer brudarna hit och leker frisör med mig! ( Behövs..)
Och på tisdag kommer Lucce och Mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!