onsdag 2 februari 2011

Lovisa 20 år!

Idag fyller bästaste Lovisa Fisa år! 20 till och med, det är stort! systemet och uteställena ligger risigt till!
Jag och Lovisa har inte kännt varan länge, men oj vad vi känner varann bra. Vi träffades för första gången förra året när vi började på Nudh båda två. Vi var båda lite nervösa tror jag.. Och det var verkligen kärlek vid första ögonblicket. Vi satt som klistermärken på varann. Och det märktes
När vi var inne på Jc tillsammans efter att hängt i typ 2 dagar frågade Issa oss om vi var gamla barndomspolare? ;)

Tror detta bero på att vi är väldigt lika och vi tycker lika och allt.
Och vi har gjort mycket tillsammans.
Oändliga Klippdagar tillsammans på Nudh, Mysiga Kvällar på Tylösand, Oändliga shoppingdagar på stan, Många Myslunchar och Mysfikor. oändliga fester, Grymma Tennismatcher!
Mysiga Tjejkvällar,
Vi gav varann hjärtat till smeknamn efter en dag i princip.

Och så kan de ju vara ibland att man bara hittar en person som man känner att man vill ha med sig för resten av livet. Lovisa är så bra, hon lyssnar på mitt tjat, hon säger till mig när jag berhöver det, hon ställer upp på allt jag vill göra, fast jag däremot ibland dissar henne när hon vill ut och partaja ( för ibland vill jag bara vara en gammal sambo)

Jag kan ringa henne dygnet runt och hon svarar lika glatt! Vi har varit ledsna ihop, vi har varit glada ihop, vi har varit fulla ihop ( OM vi har!)

Men det bästa är nog alla smeknamn vi har
här är ett par bra exempel :
-hjärtat
-snuttan
-smittan ( när Det blivit fel i iphone-stavningen)
-Räkan
-Hummern
- Loppan
-Shoddan
-Matildus
-Lova
-fisen
-prutten
-hönan
-toker
-lille skutt

:)

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!