tisdag 15 februari 2011

Lauren Conrad

Big varning för löjligt-fan inlägg..
Jag har alltid älskat den här tjejen! Enda sen Laguna Beach startade har jag följt henne, och alla säsonger av The Hills såklart. Jag gillar alla tjejerna i serien men Lauren är ändå den grymmaste av dom alla! Deras livstil hade jag gäääärna tagit över ( kanske inte Heidis då...)
Denna Tjej är ju så skön! Cool stil, väldigt modern men alltid lika vacker, och håret ska vi inte bara prata om. I Love It! Hon påminner mig varje dag om hur dum jag var som klippte av mitt långa svall...
Om hon så bara har hästsvans eller nedsläppt hår så är det lika fint!
Kollar alltid bilder på henne när jag har inspirationsbrist på en liten fest-outfit eller liknande.
En gång i tiden fick jag höra att jag var lik henne ( en gång..) Men jag har då aldrig varit gladare!



















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!