tisdag 22 februari 2011

Före..
Efter!

Skönt att slippa utväxten! det dumma är bara att jag alltid känner mig så jäkla blond när jag är nyfärgad, och jag är ju inte blondare nu än innan jag slingade utväxten, för längderna har vi ju inte rört :) Men om 1 vecka när det har växt ett par milimeter blir det bra igen!

Mitt i all slingning tog Foliet slut, men smarta som jag och lovisa är kläckte vi världens idè med att ta fryspåsar, haha! så jag satt med både folie och fryspåsar i huvudet igår, men det var ganska smidigt ändå, väldigt böjbara, och man såg igenom så man kunde lätt ha koll på slingorna !

Fick precis sms om att Mamma och Lucce var på väg, så nu är det dags att göra sig i ordning och förbereda sig på en mys dag! Tyvärr blir det nog inte så många kort för jag ska lämna in min kamera :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!