måndag 3 januari 2011

Victoria fucking secret show.








Undrar om dom med mening visar Victoria Secret Fashion Show i början på året för att allla är som mest inne på att starta nytt friskt och sundare liv? Det fungerar iaf. Jag tror aldrig jag har trampat så hårt på min okära crosstrainer som idag när jag kollade på showen samtidigt. Dom är så oändligt vackra dessa Änglar!


Och hela Modevisningen i sig är så grym! inga gråa tråkiga sminkningar med Modeller som ser ut som dom precis återuppstått från det döda. Nej! Här är det färg glitter och Glamour! Och det grymmaste av allt är att en av dom abslut snyggaste av dom alla ( enligt mig) är svensk! Caroline Winberg närmare bestämt. Hur jäkla Gorgeus är hon inte då? en riktig Nordisk skönhet ;)


Men om jag får vara riktigt ärlig så är det inte den bästa show dom gjort, jag menar kolla bara nedanför när tex Justin och Seal var med, Oj oj oj...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!