lördag 29 januari 2011

Tjejmys!

Igår var det tjejmys här hemma hos mig! Hämtade upp tjejerna direkt efter jobbet sen drog vi iväg och köpte god kinamat som vi nästan kräkte upp igen! Vi ska lära oss att inte äta så fort och kanske inte så mycket haha :) Men inte många minuter senare var hemma-kväll påsen framme!
Vi gjorde det vi alltid gör bäst, snackar skit, drar dåliga skämt, berättar saker vi inte hade gjort utan vin, äter allt för mycket och skrattar oändligt mycket! Och som vanligt när det blir roligt glömmer jag bort kameran men jag fick ett kort på alla i alla fall!
Sen spelade vi ett spel som var ganska intressant, man skulle säga en fråga som tex " Hur snygg tycker jag att jag är på en skala 1-10" Och då skulle dom andra svara vad dom trodde att man själv tyckte, haha det blev många skratt!
Söt Lova! ( Ni skulle sett alla andra bilder på psycho-Lova )
Ni vill inte veta vad Emilia gör här, men vi kallar den skalbaggen ;)

Söt elvira!
Hemma-kväll påsarna är med på varenda bild haha

Elvíra kom med en jättefin present, Söt som hon är!
Dumle ( som jag älskar) Och massage stenar som man ska värma i ugnen. Tack!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!