tisdag 25 januari 2011

Tiger Slender



Jag har blivit som besatt av dessa jävla Jeans! har varit kär i dom sen första dagen jag såg dom, men nu kan jag inte ens gå förbi dom utan att flörta lite med dom. Dom är Helt underbart fantastiska! Det här är Perfektion av Jeans. Jag vill Jag vill Jag vill så gärna ha dom!!
Om jag köper dom kommer jag bli lyckligast i universum.
Men Varför tvekar jag då, jo priset ( Men det är dom värda!!) Och att de kommer bli Nr ** i samlingen. ( siffrorna censureras eftersom mamma och pappa läser bloggen.



"Super-slim, super-stretch, low-waist jeans with ultra-worn look like you've been through a war. Whiskers and scrapings at the front and back. Crinkle look above pockets and waistband. Dark tobacco-coloured stitching"
Ja ni hör ju hur det låter??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!