tisdag 11 januari 2011

Som sagt så var sis på besök i helgen.
Vi började med en god middag, lite pasta och Gorgonzola sås, sjuuukt gott. Sen pimplade vi vin och funderade på om vi skulle ut eller ej, men de var mysigare hemma i soffan med lite komedi och skitsnack ;)
Dagen efter körde vi lite naturruta/Secondhand runda, som gick sådär haha, inget var öppet tyvärr, men vi fick se finaste kyrkan i sverige, Snöstorpkyrka!
Den är helt klart finast på sommarn men ändå mysig på vintern ;)
sen blev de lite mat på Max, eftersom inte en enda restaurang i stan var öppen, vad hände där?
Men Max är grymt gott så de blev bra ändå :)
Sen blev det lite mysfika innan sis tog tåget hem igen.
Det är så mysigt när sis är på besök, påminner mig lite om när jag flyttade till halmstad och sis var den enda jag kände så vi hängde en del då, vill att hon ska bo i samma stad som jag!
Men de är klart, de blir ju extra mysigt att hänga när vi inte ses så ofta;)
Och en anna sak jag blev påmind om var min kära lillebror, nästa gång får han hänga med för jag saknar honom! Lillfisen ;)
Finaste Kyrkan i Sverige!
Finaste sis

Marängfika :)
Skrållan var med på ett hörn, She Such'a poser...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!