onsdag 5 januari 2011

Pälsväst

Jag är sååå lycklig!
Enda sen jag var i Danmark innan jul har jag velat ha en sak and one thing only.
Var man än gick i Danmark kunde man se affärer som sålde pälsar efter pälsar, varannan affär var päls-affär! Men vi hade hela resan planerad i minsta detalj. och det fanns ingen tid för shopping, därför hoppades jag att jag kunde hitta en senare i sverige. Men icke! Jag har letat röööööven av mig. Vill inte heller ha någon äkta som kan råka resultera i ett bad av röd målarfärg som någon vansinnig djurrättsaktivist kastat.
Men idag av något jäkla anledning var jag inne i en affär som jag annars aldrig går in i, och där längst in hängde denna pälsväst! Fastän jag var i princip ensam i affären sprang jag fram och letade fram min storlek, som också var den sista. Detta är ödet tänkte jag och provade den lite snabbt och kramade om mig själv i rent lyckorus. När jag kom fram till kassan visade det sig att den var med på rean och vips så försvann halva priset ( min vanliga tur)
som jag sa, detta är ödet!
Så det här är då vad jag kommer att bo i i vår.
Min är väääldigt lik den på bilden ovan men det är inte den för min kommer inte från H&M utan från ett märke som heter Isolde.
Grymt hett att ha över skinnjackan. Längtar Längtar Längtar!





Lite inspiration..

Men nu tillbaka till champagnen, firar ju som sagt 4 år. Men jag var bara tvungen att dela med mig av mitt lilla lyckorus :)

1 kommentar:

  1. Shoppinglycka när den är som bäst! Du har verkligen ALLTID sån tur med halva priset!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!