söndag 16 januari 2011

ointressanta inlägg

I somras var jag duktig och köpte mig ett ryggbälte! dels för att jag har grymt dålig hållning men dels för att när jag jobbade som frisör stod jag upp hela tiden och i dom mest konstiga ställningarna, vi frisörer klipper med hela kroppen :)


Men det blev tyvärr liiiite för varmt att ha över sommarn så jag fick sluta använda de. Nu hade jag nästan glömt bort den men hittade den i garderoben härom dagen. Och nu när de inte är sommar finns de inga bortförklaringar! ryggbältet ska på!
Bilden längst ner beskriver verkligen hur min rygg fungerar! när jag står upp ser det ut som om jag lutar mot en vägg eller något, och dessutom putar magen ut, men om jag står rakt blir det skönare i ryggen och magen åker in igen, kanon ju ;)



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!