måndag 17 januari 2011

Min underbara dag!

Trots dålig start med JC-inbrott så har jag haft en underbar ledig dag! Började med sovmorgon och sen lite fix här hemma, sen begav jag mig in till stan för att möta upp lovisa som har varit i Thailandet sen innan jul, Har saknat henne som en galning mitt hjärta!
Och inte långt därefter mötte vi upp Emilia och tog en myslunch!
Man blev lagom avundsjuk på Lovisa när hon berättade om sin resa runt i Thailand, Jag vill också! Men i år ska jag både till Budapest och Turkiet så jag är nöjd ändå :D
Sen gjorde vi det vi gör bäst, strosar runt i klädaffärer, gnäller på rean och hur lite pengar vi har, fast vi handlar som idioter, snackar skit och skrattar åt udda saker som alltid händer när vi är tillsammans!?
Vi började planera in en tjejkväll med, jag Lovisa och Emilia, sen hoppas jag Elvira och kanske Annica vill med också! Annica är i Norge och tjänar cash så vi får se hur det blir med de ;)
Nu Blir de WokeliWok för snart kommer Issa och ska nana här!
Vi bestämde också att vi skulle leka salong hemma hos mig imorn jag, Lovisa och Elvira, så då blir jag äntligen av med dessa slitna toppar och kanske utväxten också för den delen!
För så här kan man inte se ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!