tisdag 18 januari 2011

Hair


Idag ska då mina sköna brudar Lovisa och elvira komma hit och Leka salong med mig!
Elvira ska få lika snygg färg som förra gången och Lovisa ska få nya finfina toppar ;)
Jag är som vanligt lika velig, jag har iaf kommit fram till att jag från och med nu ska vara blond, och blond och inget annat. Blond är helt enkelt min färg. Och Säg en blondin som inte är fin i håret? Blond is fantastic ( hoppas inte mina brunett vänner Elvira och Lovisa läser detta ;) )
Men jag gillar itne platina blond eller helt vit blond och sönder blond. Nej naturligt blond ska de vara med olika nyanser och skiftningar!
Jag funderar på en himla blandning av alla färger här nedanför. Vad tror ni?
Sen är det de där med snelugg igen, ska jag eller ska jag inte?

Blond med lite mörkare skiftningar
Hur snygg är inte luggen?

Ungefär den här längden ( liiite längre) kommer jag förmodligen ha när de är klippt.

Hur fint är det inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!