söndag 23 januari 2011

Finns det något bättre än en helt ledig söndag? Inget planerat! Bara mysa omkring i myskläder osminkad och ofixat. Började morgonen med kaffe framför Tvn i vår mysiga soffa:) sen satte vi på filmen "Cornelis" men jag gav upp efter en halvtimme, dels för att den är filmad från en bio och dels för att jag aldrig varit intresserad av hans musik, Johan däremot har inte rört sig ur fläcken. Så jag fixat lite manikyr istället, sen blir det lite träning faktiskt, har hittat ett sug efter de:) musiken på högsta volym och bara köra på! Sen blir de kanske en film till, Monster heter den, en sån jorden-har-invaderats-av-utomjordingar-och-bara-ett-få-överlevande-människor-kvar-film.  Såna gillar jag! Sen ska jag ta ett lååångt bad med inpackning och levande ljus. Bra förberedelse inför en tuff vecka med chefen på semester så jag och Niclas ska köra järnet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!