onsdag 19 januari 2011

Den hör söta loppan har nu bott hos mig i lite Perioder hit och dit sen jul. Men idag var sista dagen hos mig och sista dagen på JC. Så vi fikade med tårta och kramades gång på gång. 
Nu ska Issa på nya äventyr! 
Lite godbitar  från issa som har studsat fram under tiden: 

- " min son ska heta gröt, motsatsen till Rut liksom" 

- "imorn  ska jag sluta äta godis" 

- "ska vi åka till hemmakväll?
-Och hyra film? 
Nej.. Köpa godis.. "

- " idag  är det troll-himmel."

- "ska vi köpa pizza idag? 
- Men skulle inte du Sluta med sånt?
-Jo imorn.. " 

-" smulan! Smulan
- hon heter skrållan..."

-" alltså vilka problem de är med dessa katter.." 

- " snoddas snoddas! 
- " han heter Sudden.. 

-" tjuudeloooo!!"

- " skulle de inte sitta fint med en pizza? 

- " alltså de här är den sista jävla godis biten!"

 -" när Issa är tyst lite för länge då vet man att hon skrattar"

- " Issa? Issa? 
- nej hon smsar, då hör hon ingenting"

- " fan vad jag är sugen på godis"

-" han la en kludd där"

- " haha onanera mera!
- den boken har jag.. Ligger nog i bilen till och med"

-" jävla madrassjävel"

Ni som inte träffat Issa har gått miste om mycket. 
För hon kan nämligen förvandla en bitterfitta till en muntergök. Och de är inte alla som kan! 
Kommer sakna dig
Kissabelle! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!