söndag 2 januari 2011

Året var 2010...

Tänkte jag skulle göra en liten blogg-års-resumé på vad som hänt 2010, Shit vad man hinner med mycket på ett år! enyoj!
Januari:
Världens bästa Julklapp anlände! En latte maskin, som skulle visa sig bli årets julklapp året efter, jag är så jäkla snabb på trenderna alltså ;)
Jag körde Stenhårt på Pudel-lockar

Februari



Vår dator pajade och alla bilder från i början av året försvann puts väck. men då blev det Mobil-bloggning istället, vilket gör att man kan impuls blogga bilder som ovan
Jag blev med Iphone och jag visste samma dag att vi skulle leva lyckliga resten av vårat liv!

Mars


Jag fick reda på att jag skulle få börja jobba på Nudh, Lyckan var total.


snön smallt sakta men säkert och gjorde Halmstad mer och mer Likt venedig, då är de gummistövlar som gäller!

jag spöade Mange otaliga gånger i biljard.

Invigde conversen.

Satte i löshår

Myste Med Issa!

Chillade i mina älskade Chinos

April


Tatuerade mig.
Levde i mina "Boyfriend" jeans

Firade sis födelsedag i Malmö!

Lyckan var total när HV71 tog hem guldet!


Vädret var grymt! Så jag och Johan hängde på stranden redan i april.


Maj

Jobbade röven av mig inför bokslutet
Kidnappade Morfar för att fira hans 75-års dag

Köpte Den finaste cykeln nånsin!
Med hjälp av en snäll Hanna!

Hängde mycket med min coola sambo i solen ;)

Införskaffade mig ett par härliga gladiator sandaler, nu var sommarn nära!

Juni

Liten blev stor, Lucas slutade 9:an

Man kunde äntligen gå i klänning!

Jag klädde mig bara i svart?

Jag gjorde Elvira fin till Balen

Jag jobbade min sista dag på Citysalongen!
Jag började få till en hyfsad bränna.

Jag klippte Lugg.

Juli

Hängde allt för mycket i Tylösand Myste med familjen som var i sommarstugan


Bar sommriga klänningar!



Gjorde otaliga frisyrer på mitt nya jobb på Nudh, jag hittade inspirationen!

Augusti

var på Malmöfestivalen och såg bla Maskinen och Familjen, som var grymma!

Fotograferades för Nudhs hemsida

Fick världens finaste Halsband av Johan!

Man kunde fortfarande gå i T-shirt, trots sommarn inte vart någon höjdare

Jag fick för tidigt säga Farväl av en vän.

September

Jag fyllde 22 och fick en massa härliga presenter!


Jag frossade i VÅGA smycken.



Jag var med och annordnade en Modevisning med lite Botox-show

Jag erkännde mitt läkerol beroende..

Oktober
Jag och Lovisa körde klackarna högre i taket än nånsin!

Jag fick reda på att Nudh skulle läggas ner, vilket krävde en drink mitt i veckan


Jag åkte upp till Göteborg för att kramas med mina kära klasskamrater.

Jag gick på ovanligt många mingel. Gratis mat är den bästa.

Jag Bodde i princip i mina "skinn"-leggings och nit-boots.

November


Började Jobba med Jeans på JC!

Började äta min medicin mot acne, om 4 månader får vi se om det gett resultat :)

Åt oräkneliga fikor med Lovisa fisa!

Vinterskorna åkte på!

December


Jag och Johan Firade 3 års förlovning!

Firade pappas 50 års dag!

Firade Julafton med hela tjocka släkten hos farmor och farfar!
ett perfekt slut att avsluta ett år på!

1 kommentar:

  1. Grattis till allt härligt som hänt under året och framförallt till 3 års förlovning!!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!