torsdag 2 december 2010

Noll inspiration







Dom senaste dagarna har jag bara stått och glott framför garderoben, hittar verkligen ingen som helst klädesinspiration, vet att jag har mycket kläder. Men de är inte det som är problemet just nu, jag har bara svårt för att komma på nya och snygga kombon!
jag använder alltid samma t-shirt till samma jeans och samma tunika till samma leggins, alltid samma färgkombinationer osv. Jag behöver ny inspiration!
Jag har trots allt mycket kläder som är lättsmälta eller vad man ska säga, inte mycket utstickande färger eller udda plagg, allt passar faktiskt till allt eftersom jag nästan bara äger svarta, gråa, vita och armygröna plagg.
Älskar bilderna här ovanför och skulle vilja se ut så varje dag, jag menar hur svårt kan de vara? Men årstiden hjälper inte så mycket heller, stora tunga jackor, mössor, halsdukar och vantar. stora vinterskor som allt som oftast inte är smickrande. Jag vill ha converse och fina sommarskor på mig!
Men Hur gör man för att se sin garderob med nya ögon?
Jag tycker mina kläder är fina för sig, men inte ihop. Hjälp någon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!