torsdag 16 december 2010

Ja ser det snöar!

Eller jag ser rättare sagt ingenting förutom snö. Sjuk snöstorm ute idag! så idag får de banne mig bli bussen.
idag är det 1 vecka kvar till min fars födelsedag och hans överraskning! ska faktiskt hämta ut hans födelsedagspaket idag som ska vara färdig idag. Hoppas du blir riktigt nyfiken nu pappa för jag vet att du läser! ;)

Idag blir det jobb, imorn blir det jobb och sen mys med Lovisa och Issa med lite vin. ( det slutar alltid med mycket vin) Och på lördagen ska jag köra hem till småland och gå på den efterlängtade nissefesten! Och dessutom kommer mina norska favoriter hem och hälsar på!
Nästa vecka blir det jobb mån och tis sen ska jag åter igen hem till småland på tisdag kväll redan, Johan har tyvärr en tråkig begravning att gå på, på onsdag :(
Men sen på torsdag är de då som sagt pappas födelsedag, och dagen efter julafton!
Men det bästa av allt är nog nu, tiden innan när man bara går och längtar, för sen går allt så fort!

Nu ska jag trotsa vädret och ta mig till busshållsplatsen! Den ligger ju ändå ca 50 meter härifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!