måndag 13 december 2010

DC50

Igår pratade jag mitt veckoliga söndagssamtal med min syster. Vanligtvis brukar det handla om vad som hänt i veckan. denna gången handlade det om vad Rebecca gjort i helgen. Så hon pratade och jag lyssnade. Hon hade stressat runt hela helgen för att fixa och dona och ordna och greja, som Ni alla vet är det snart Jul och dagen innan jul fyller också min kära kära Far 50 år. Så denna Julen kommer bli extra mysig! :)
Hon berättade om heeela sin plan inför pappas födelsedag+julen. Hon har verkligen planerat in i minsta detalj:) och allt är så personligt, det passar oss alla!
ett bra exempel är att hon tänkte köpa lite olika julöl och bjuda på men hon vet att jag inte dricker öl så då skulle hon fixa något annat till mig!
Och allt runt omkring pappas födelsedag kommer bli hur bra som helst! Vi fick verkligen tänka i Kill-syfte eller vad man ska kalla de:)
Inte som de året vi gav pappa Titanic i present för att vi själva ville se den. Nej! detta året har vi tänkt på pappa heela vägen. och det är han värd!

Och det är det här jag älskar med julen! Alla tänker på varann och bryr sig lite extra. Varför gör vi inte så resten av året också? fast då kanske inte julen hade blivit lika speciell ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!