tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan före dopparedan.





Dåligt med bloggande dessa dagarna nu. Men jag har haft för mycket att göra för att blogga ;)
Var i småland i helgen och skakade rumpa som aldrig förr. Så jäkla roligt! varför är inte alla helger likadana när alla är samlade och bara har så jädra roligt ihop!
250 pers fick grabbarna ihop, helt sjukt! fler såna fester tack!!
Har massa bilder från kvällen som jag ska lägga över så fort jag kan !
Idag blir det småland igen efter en lång dag kan jag tänka mig, vid 9 ska jag till jobbet med chefen och ha jeans lektion med nicke, grymt va?
sen blir de nog fullt ös medvetslös resten av dagen då alla verkar vänta tills sista dagarna med att köpa klappar ;)
Fixade frillan igår, bort med utväxten, plus lite snygg toning på de, så en aning ljusare är det nu. men de ät ju det jag trivs bäst i ;)
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!