fredag 5 november 2010

Update

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om vad som hänt de senaste dagarna.
För det första så har jag varit sjuk i ungefär 2 dar, vaknade i onsdags natt med skyhögfeber och ett rivjärn i halsen.
hade känt mig lite hängig på onsdagen så de var inte helt oväntat.
jag brukar få s.k feber toppar, jag blir riktigt sjuk över ett dygn sen är de slut, rätt skönt på ett sätt att de går över fort men medans jag väl är sjuk känns de som världens värsta fylla typ.
jag mår illa och jag yrar något fruktansvärt.
Idag känner jag mig bättre men har fortfarande ett litet rivjärn kvar i halsen, men de dricker vi bort snart ;)

I Måndags var som sagt Mor och Helen på besök men innan dom kom han jag med en liten snabbis intervju på JC. ska nämligen börja jobba där :)
Fick rycka in redan i onsdags och skulle jobba igår med men med min vanliga otur fick jag som sagt feber. Inte roligt att sjukskriva sig redan andra dag.. men men inget man kan hjälpa.

Ni som känner mig tänker säkert, Jc.. jeans and clothes, måste vara ett drömjobb, och yes de är det, men inte riktigt ändå
Det är nämligen en av oss är s.k Jeans-ansvarig.
Det däremot är ett drömjobb!
Men den platsen har en kille som heter nicklas redan, men man vet ju aldrig i framtiden ;)

Nu över till nästa fråga, Vad hände med Nudh?
Ja de är tyvärr så att Nudh inte finns längre, inte på samma sätt i alla fall. Salongslokalerna tog Zvision över och min ex-kollega jennifer jobbar kvar med en liten liten salong där vi tidigare hade schamponeringsrummet, men där finns bara plats för en frisör, inte 4 som vi var innan, så då blir de lite svårt att jobba kvar för oss andra 3+jessica hudterapuet som nu söker vidare.
Himla tråkigt eftersom jag trivdes så jäkla bra med mina kollegor och frisör är ju det jag egentligen vill vara, men kläder har jag ju sålt på nudh också så Jc är kanon tills vidare!

Dessutom ringde mamma igår och berättade att en man från ett café i halmstad frågat efter mig eftersom jag tappat min plånbok!? hade jag varit frisk hade jag antagligen märkt de men jag har inte brytt mig om plånboken eftersom jag varit sjuk, vilket var ganska skönt för jag hade fått världens panik annars, först trodde jag dom ringt fel men sen kom jag på att jag varit och köpt kaffe på hello på onsdag kvällen mot halsen, så jag la den säkert där då. Men
vad underbart de är med människor som lämnar in plånböcker och inte länsar dom på pengar och kreditkort, inte för att där fanns så mycket men ändå.
Fick ett nummer till han som lämnat in den så jag ska ringa och tacka honom så fort halsen är bättre.

I helgen blir det antagligen Älmhult med lite mys. ska försöka komma ihåg kameran ;) alltid roligare med bilder i inläggen.

1 kommentar:

  1. OJ, här händer det grejer! Grattis till det nya jobbet! Hade varit superkul om du kunde komma på vår tjejfest, känns som att vi har MASSOR att prata om!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!