fredag 26 november 2010

Tips från coachen: Nivea soft! Som ni vet har jag problem med hyn. Men i sommras fick jag en liten goodiebag ( tror de var fån sofies mode) där låg en liten variant av denna burk, har bara använt den lite på benen innan men för en vecka sen tog jag den i ansiktet för jag läste att de var för både body and face;) läste också att den innehöll jojoba olja, och vad har inte jag sagt om jojoba oljan innan? Jo att den är grym!  Som sagt har jag använt den i en vecka nu på nätterna och under sminket och min hy liknar nu mera en babyrumpa, så len och de bästa är att finnarna försvinner! Om de beror på medicinen, oljan eller kombon av dom båda vet jag inte. Men grymt är det iaf! och denna mega burk hittade jag på kicks för endast 55:- att jag sen hittade den på citygross för 39:- hör Inte hit....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!