onsdag 10 november 2010

På tal om doktorn, jag har länge haft mycket finnar i hela fejjan, och då menar jag verkligen länge, enda sen jag var 13-14 år. I början trodde jag mest de var för att man kom i puberteten och jag sminkade mig rätt så jäkla mycket på den tiden. Men de har fortsatt och fortsatt. Jag har verkligen testat alla rengörningskrämer man ska, jag har gått till Apoteket och testat allt från de mildaste till de starkaste, inget hjälper. Jag har varit runt i otaliga hudvårdsaffärer och blivit lovad de ena och de andra, Jag har också gått på hudvård hos Jessica som jag jobbade ihop med, och testat hennes dyra exklusiva krämer, men de har inte heller gett resultat. På senare tid har jag också alltid använt mineral smink som sägs ska vara bra för huden, men inte hjälpte de heller. Så nu fick farbror doktorn hjälpa till och han gav mig dessa kapslarna, ser rent av livsfarliga ut, men hoppas de hjälper:) 

2 kommentarer:

  1. hej!
    Kul att ha hittat din blogg:) funkade pillerna? Jag hade också behövt en kur :)

    SvaraRadera
  2. Än så länge har de inte hänt så mycket men man ska äta dom i 4-6 månader och jag har knappt ätit dom i 1 månad, så vi får se, men hoppas hoppas :)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!