fredag 19 november 2010

Igår ropade johan från köket: " du vet väl att du har en cheddar popcorn kvar i skafferiet ?" 
Min första tanke var att han jävlades med mig, men sen slog de mig! Vårat skafferi är jäääkligt högt och sist kastade jag upp påsarna högst upp, men en av dom måste ha landat så långt bak så den inte syntes från kanten. Jag blev helt överlycklig! Så en av dom 5 påsarna jag fick av Johanna i födelsedagspresent låg faktiskt kvar i skafferiet! 

De påminner
Mig om när jag var liten och min familj bodde i en stuga på västervall här i Halmstad, jag och mamma var och handlade på maxi och jag fick köpa en sån där Marabou chokladrulle, men jag fick vänta med att äta den tills efter kvällsmaten! Vilket jag lyckades mer än bra med, för på kvällen lekte vi på som vanligt jag och mina syskor och jag glömde mitt choklad. Så dagen därpå påminde mamma mig om mitt chokar i kylen och då blev jag så besviken på mig själv över att glömt de så jag började gråta. Jag var så ledsen över att missat mitt choklad haha! Snacka om att godis, främst choklad har varit min stora passion här o livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!