onsdag 17 november 2010

HairDo

Minns ni när jag hade denna frillan? De var i början på året, ganska snyggt faktiskt, super kort på ena sidan, mörkt färgat, fet snelugg och mycket uppklippt. en riktigt frisyr helt enkelt:) Men när man väl tröttnade och skulle låta de växa ut så märkte man ganska snabbt att de tog sin lilla tid och såg konstigt ut på vägen. Därför är de ju himla bra att löshår finns! :)
Löshår behöver man inte bara för att förlänga håret, man kan också göra lite så effekter och utfyllnader som jag har gjort. jag har fått ganska långt hår nu och fast jag är nyklippt så räcker de ner en liten bit på ryggen. Men sidorna är som sagt inte riktigt lika långa, därför känns de som att man har kortare hår än man faktiskt har. Så jag har satt i 10 slingor med keratinvax på vardera sida och Voila! Helt plötsligt ser de mer ut som en page än någon ful gradering.


Mitt hår växer riktigt snabbt faktiskt och om man tänker på att detta håret var några enstaka cm i våras så har de kommit en bra bit på vägen :)

Inte världens bästa bilder med camen men de får duga :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!