onsdag 17 november 2010

Drömmar

Jag tror jag ska gå till någon som kan tolka drömmar. jag drömmer alltid en massa konstigt, och jag minns alltid hela drömmen väldigt tydligt.
Inatt till exempel så drömde jag att de fanns något som hetter getingsjukan, precis som fågelinfluensan för ett par år sen. fast denna gjorde så att man blev en vampyr, inte så bra för hela älmhult gick runt och sög på varann.

Dessutom hade mamma och pappa börjat jobba på ikea varuhus och då fick dom bo där, så dom hade sitt sovrum på säng avdelningen, sitt kök på köksavdelningen osv. och Rebecca fick bo där också eftersom hon jobbade på ikea men inte jag. Johan var helt knäpp och gick så fort jag kom, han vägrade prata med mig. Så varje gång jag gick nära honom sprang han iväg 100 meter. Min lillebror var liten igen så jag fick ta hand om honom, han klarade inte av något för han var så liten, jag fick mata honom, leka med honom och ja, till och med byta blöjan. Inte okej!
Och eftersom mamma och pappa flyttat till ikea rasade de gamla huset sakta men säkert ihop.

Så där satt jag på mosstigen och tog hand om en liten lillebror, en pojkvän som sprang så fort man närmade sig, en storasyster och föräldrar som valde ikea före mig.
Tur de bara var en dröm ;)

2 kommentarer:

  1. lilla gumman de där låter inte kul :(

    SvaraRadera
  2. Fast de är rätt roligt om man tänker efter haha:)

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!