måndag 8 november 2010

Denna fina text har mamma och pappa hemma på väggen, jätte fin och stämmer himla bra tycker jag

I helgen åkte vi till småland en runda. På fredagskvällen åt vi smörgåstårta hos morfar, de är så grymt gott:) På lördagen åkta jag och johan till tobbe och hälsade på eftersom han har fått hem 2 tio veckors katt-ungar, rätt så galet söta var dom. Det bästa är när dom busar och synen inte är helt utvecklad, så dom är lite dåliga på att bedömma avstånd osv. ser så roligt ut när dom hoppar 20 cm åt fel håll haha!

På kvällen var de lite förfest hos andreas med de gamla goa gänget, men eftersom jag inte kände mig helt pigg än så stannade jag där och gick hem efter medan de andra gick till wärkstan, himla tråkigt för jag var så sugen på att ut och träffa folk, de var grymt mycket folk där dessutom. och det brukar vara så bra musik när mats och håkan spelar. Men de kommer fler tillfällen :)

På söndag blev de en mysfika på Deres med brudarna, vi smider planer och inspirieras till tusen, vi har lååång väg kvar men jag vet att de kommer gå. Jag säger som gunde " Ingenting är omöjligt"

Idag är jag ledig och de är så jäkla skönt för jag ska jobba ändå till lördag, lättare att njuta av ledighet när man vet att man har jobb framför sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!